Här kommer det! :)

Har känt att jag inte har skrivit på rätt länge, förlåt för det!
Ska beskriva hur jag känner/tycker för några stycken som "gillat" den statusen på fb.
 
 
 
Linn Zetterlöf:
 
Du är min allra bästa vän och vi finns där för varandra vad som än händer, vi har gjort helt knasiga saker och varit med om helt otroliga händelser, vi har också vart med om helt tvärt om, vi har bråkat men det har alltid rätt ut sig inom kort. Vi har varit med om saker som jag inte ska ta upp här och gått igenom det tillsammans, du&jag.
Vi har känt varandra nu i 4-5 år och jag älskar dig bästavän, glöm aldrig det!<3
 
 
 
Rand Zakaria:
 
Du och jag kände aldrig varandra riktigt bra på Engelska, men efter att jag slutade känns det som att våran vänskap bara växt och växt, och jag vill så gärna träffa dig igen, ser ifram emot det!:)
 
 
 
Petri Pernu:
 
Vi har inte känt varandra så länge men det tog inte långt tid för oss att lära känna varandra riktigt bra när vi väl börjar "prata", vi såg varandra på skolan några gånger innan du åkte iväg långt långt bort, och nu kommer du inte hem förren i Augusti. Jag saknar dig jätte mycket och jag ser ifram emot att få träffa dig när du kommer hem!<33
 
 
 
Anton Wistrand:
 
Haha vad ska man säga om dig, ja du och jag och några till har ju haft riktigt kul några gånger, och det får gärna hända flera gånger, våran vänskap har också växt och jag hoppas vi ses igen med de andra ;)
 
 
 
Lucas Göransson:
 
Ehm, dig har jag faktist så mycket att skriva om, vi känner varandra inte så bra, men jag vill gärna lära känna dig bättre! :)
 
 
 
Olle Askerblom:
 
Du och jag precis som Lucas och jag känner inte varandra så bra alls men vill gärna lära känna dig bättre än vad jag redan gör;)
 
 
 
Matilda Persson:
 
Oj oj oj , matilda, dig saknar jag hur mycket som hälst vi var så mycket tillsammans när vi var små men sen har vi liksom växt ifrån varandra, jag vill så gärna lära känna dig lika bra om till och med bättre än vad jag gjorde när vi var små<3
 
 
 
Malak Karlsson:
 
Haha jadu, vi har träffats några gånger, du är en sprallig och rolig liten prick och en riktigt bra vän. Vill lära känna dig bättre och helt klart träffa dig flera gånger! och jag är så glad att ni fått en lillebror!<3 
 
 
 
Adam Olsson:
 
Dig känner jag inte heller så jätte bra, har sett dig en innebandy träning i odenskolan då jag och en kompis väntade på några andra, vi har smsat en hel del och du verkar vara rolig och helt okej,  jag vill gärna lära känna dig bättre än vad jag redan gör :)
 
 
 
Kamal Aden:
 
Ehm , dig har jag inte mycket alls att skriva om, jag vet vem du är och du verkar helt okej, vill gärna lära känna dig :)
 
 
 
Alicia Enbom:
 
Dig saknar jag nästan så mycket så det gör ont när jag tänker på dig, vi var jätte bra kompisar i 4-5:an sen började jag på en helt annan skola och vi träffades aldrig, senaste gången vi träffades var i vintras då  jag och LInn var i Säffsen och det var du med och vi tre åkte tillsammans. Jag vill så gärna få tillbaka kontakten med dig igen och träffa dig och vara med dig flera gånger,  våra minnen tillsammans är världa guld!<3
 
 
 
William Lundin:
 
Ja du, dig har jag inte känt speciellt länge fast att vi gått på samma skola i 2 år, innan jag bytte! Du är rätt rolig och du verkar som en superbra vän! Hoppas vi kan hålla uppe kontakten bara! :)<3
 
 
 
Oliver Buhr:
 
Dig känner jag inte så bra men du verkar som en helt okej vän, vill lära känna dig bättre ! :)
 
 
 
Albin Allansson:
 
Du verkar som en helt okej vän du med, vi har sätt varandra några gånger och jag vill gärna lära känna dig bättre :)
 
 
 
Rebecca Szwarcwald:
 
Dig har jag också lärt känna efter att jag slutade Engelska, vi har aldrig direkt pratat med varandra och jag vill så gärna träffa dig :P<3
 
 
Amanda Göthlin:
 
Haha du du, dig såg jag inte för så länge sen du har blivit såååå läng xD.. du är med så himla saknad, vill gärna lära känna dig och vara med dig som vi gjorde förr, vi har också helt obeskrivligt konstiga minnen tillsammans, haha, vill så gärna träffa dig och vara med dig nån dag :)<3
 
 
 
Filip Carnebrant:
 
Dig har jag sätt några gånger, jag känner inte dig alls så bra, men du verkar som en bra vän, och  jag vill gärna lära känna dig bättre! :)
 
 
 
Julia Enmalm:
 
Dig känner jag inte alls så bra, har bara träffat dig en gång och det var när jag var med Adam, vill jätte gärna lära känna dig! :)
 
 
 
Simon Lindqvist:
 
Dig känner jag inte så bra, jag tror inte att jag ens sett dig nån gång, men jag vill gärna lära känna dig ! :)
 
 
 
Julia Andersson:
 
Dig saknar jag något otroligt mycket, vi har träffats två gånger, när vi var små och jag har svaga minnen, men dom minnena är helt otroliga, jag vill så himla gärna träffa dig igen, du och jag är så himla lika så det är inte sant. Jag saknar dig och jag älskar dig, min bästa kusin<3
 
 
 
Isbell Hammarström:
 
Sist men absolut inte minst värld, du är en sjukt bra vän och jag vill så himla gärna träffa dig, saknar dig!<3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!