I really like u bejb :*

Tjooo på er , har inte kunnat bloggar något idag heller för vi har varit på stranden idag igen och jag skrev ett ganska långt inlägg förut om en sak men ofc så gick det inte att ladda upp @@. Men kanske ska skriva om det sen eller nått. Som jag skrev i ett inlägg igår tror jag? Bloggar jag lite när jag har tid och lust och så nu. Iallafall så är jag ÄNNU brunare nu. Det var jätte kallt i vattnet så vi badade typ bah 3/4 gånger och sen låg vi och solade hela dagen typ. Träffade några killar som vi kände också så det var lite pinsamt , hehe. Ikväll ska jag väl städa lite på mitt rum , som vanligt typ. Och sen ska jag nog ringa till tilda. Annars vet jag inteeeee. Så vi hörs väl senare , puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!