ingenting står över mig

Tjoo på er , sitter just nu med amanda hemma hos mig (Y) Och typ chillar med varsin iphone , jag har min mammas , efter som min är vattnet -.-. Ahh sen chattar jag med ''han'' <3 , fett nice ;*
Aja vi ska väl inte göra så mycket ikväll , kanske träffa någon eller nått. Simon har sin kompis filip här och så.Det var lite pinsamt förut , hah. Men kommer inte skriva vad som hände ;) Men yes lyssnar på norlie och KKV - ingen står äver mig , as grym låt! Finns inte så mycke mer att skriva , så vi får väl höras lite senare eller nått? Have a good night bitches ;)
 
as ful bild ,men whatevvvah 

/ Linn
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!