Keep the smile up, although it is destruction of the world.

Hejhej, förlåt men har inte haft någon större lust att blogga på länge, idag kommer Linn hem tror jag, och jag har saknat henne jätte mycket nu när hon varit borta i en vecka och vi knappt kunnat ha nån kontakt alls... :/
I veckan har även min gammelmorfar dött, och jag har reält sviken. Men det värsta är över! Linn tror jag igår pratade med sin farmor om "Öland" Linn och jag kanske ska dit och då ska vi vara i Linns farmors husvagn. Mycket mer har jag inte att skriva om, jag har inte gjort något alls i veckan, bara slappat, och så kommer det väl det mästa som kommer hända nu på sommarlovet, kommer ju självklart träffa en massa vänner och så med ! :)
 
Keep the smile up!<3
 
//amanda

Kommentarer
...

Är ni oskulder?

2012-07-08 14:59:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!