my day today (elr nått)

Hej på er
 
ska skriva hur min dag(morgon) ser ut idag , eller nått sånt. Fast bara nu på morgonen.
 
* går upp
 
* kollar insta , fb och bloggar ofc
 
* chillar , tv elr datorn
 
* klär på mig ( smink , hår osv)
 
* äter frukost 
 
* packar , bla bla
 

Ahh , ungefär så ser min morgon ut idag. Ska göra lite mer saker men inget som kommer upp på bloggen idag iallafall ;)) Pappa hämtar mig senare fö vi ska till skara sommarland nån dag i veckan :D Och kan ju knappt blogga något alls där men gör väl några tidsinställda idag elr nått.Måste städa mitt rum idag igen kom jag på ;-) Går inte att hålladet rent/fint. No way! Så det är väl det jag ska göra idag. Skrev ett ganska långt inlägg igår men blogg.se blev helt fucked up. Och orkade inte börja om igen. Men kanske kan skriva det idag om jag har lust. Min kompis ska göra en ny header till min andra blogg , ( min egen ). Men får väl se om jag börjar blogga där också. Aja ska gå och kolla på tv nu en stund och sen bla bla bla. Kolla listan ;-) Hörs/ses senare då? Good :*
 
 
You make me feel good , very good , boy <3
 
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!