powerwalk - ducha - sola

Hej bloggisen , gick upp typ halv 10 idag och satte direkt på mig spring kläder , satte upp håret i toffs och fixxade till mig lite in tha face. Tänkte först att jag skulle springa , en skogsrunda som är 3 km tror jag? Men det var ju SÅ varmt så jag gick 5km ist. (powerwalka). As skönt var det. Ska nog börja göra det nu , typ varje morgon eller ah när jag orkar xd Sen när jag kom kom tillbaka så hade bästa mamma gjort frukost till mig ♥ Resten av dag har jag bara chillat , har solat och kollat på en film och spelat fotboll med simon och hans kompis. Ska väl inte göra så mycke mer idag , ska iaf åka till stan och handla med mamma tror jag. Men måste gå och hjälpa alex med en sak nu och sen gå ut och plocka blåbär och lägga mig och sola , bloggar lite senare! Puss
 
 
 
 
 
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!