tidsinställt.... men ändå blogging lixom ;)

om du fick btya liv med någon för en vecka , vem skulle det då vara?
asså det skulle vara as svårt att välja men jag skulle nog vilja byta liv med louren conrad , för hon är sjukt fin och är en jätte känd klädd disigner(stav) i hollywood och sen är hon modell ibland också, så det skulle vara super coolt!
 
tycker du själv att du är bortskämd?
hm ,det beror på när , ibland är jag bortskämd och ibland inte , haha lite cp men så är det. Min lillebror är SÅ bortskämd , mer än mig. Han får TYP allt han vill ha. Lite jobbigt ibland haha ;) Men ja , jag tycker väl att jag är bortskämd.
 
Vart brukar du oftast köpa dina kläder?
det beror också på vad det är för kläder jag ska köpa, jag älskar hollister (en affär i stockholm) men har inte köpt så mycket där ifrån för att det är ganska dyrt där! Men annars köper jag väl kläder på , gina tricot , bikbok , JC osv.
 
Vad gillar du för musik? 
det är olika , ibland lyssnar jag på rapp , och ibland på pop osv, men just nu älskar jag denna låten: http://www.youtube.com/watch?v=74TFS8r_SMI , den är SÅ sjukt grym! Jag har ganska svårt att gilla en låt med denna är så GALET BRAAAAAA.
 
Vart vill du bo i framtiden?

jag skulle vilja bo utomlands , typ i USA / hollywood eller nått sånt.I ett STORT hus med pool utanför , haha. Tror inte driekt att jag kommer det men man vet ju inte ;-) Efter som jag vill bli kläddisigner eller en KÄND frisör så vill jag bo där!
 
 
 
/ Linn
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!