till the worlds end

Hello on you !
det åskar just nu så måste skynda mig lite :D Idag har jag gjort NOLL saker typ. Har chillat hela dagen, skulle igentligen vara med en kompis här i hallsberg men hon skulle bort :/ :*<3 Så får väl vara forever alone då ;) Ne men har varit hos min gammelmormor en stund asså hon har en väska med MASSA pengar i , bara 10 kronor , typ 10 000 eller nåt , AS tung är den xd Men ska gå och äta nu , pankakor. Yummi <3
Så vi får väl höras sen då? Pusshej
 


kör en dagens dårå .....
 
dagens tröja: Hello kitty som jag fått av Elin :D<3
dagens byxor: samma som igår , från stockholm 
dagens hår: kolla bilden där uppe
dagens parfym:  LA , jennifer lopez , bild kommer....
luktar ASSSSSSSS GOTT<3

dagens mat: pannkakor 
dagens sötnos: osciii <3
dagens cooling: oliver LÄTT <3
dagens böstavän: många
dagens måste göra: städa -.-
 
/ Linn
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!