27/7-2012

så sjukt galet jävla varmt ute är det just nu , måste vara typ 25 grader här eller nåt. Har lvarit ute och solat i typ 30 min och är redan brun! Mamma är någonstans och slingar håret och fixxar ögonbryna tror jag. Så jag och simon har varit hemma själva nästan hela dagen , as nice. Vi cyklade ju som jag skrev förut till ica och köpte redbull & godis. Det var så varmt när vi cyklade tillbaka så jag var tvungen att ta av mig tröjan , hade bikini under ofc. Men yes , kör skp med oliiiiver just nu , haha vi äger! Ska iaf gå ner nu och äta melon och kanske lägga mig i solen en stund till? Men vi hörs! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!