varit på Marieberg typ hela dagen

hejsan :) har varit hos Amanda från igår till idag och vi har kollat på två skäckfilmer! As läskigt! Iallafall den första som hette paranormal activity 3. Den var super mera läskig! Sen kollade vi på en film som hette im a legend , men det var typ ingen skräck film men den var läskig iallafall. Så vi kollade på dom filmerna sen somnade vi. Och idag hämtade mamma mig ungefär 3 och då åker vi till marieberg och handlade lite saker. Jag köpte ett par kortbyxor , solglasögon och massa saker till håret , som typ ( värmesprey,hårspray och sånt. Så det var det vi köppte. Eller juste köpte också en mjukglass eller jag fick en :D men nu ska jag duscha och sen ska jag ringa oliver på Skype , men vi hörs puss!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!