Your not easy to love

Hejsan :) Kom nästan nyss hem , vi stannade på ett ställe där det fanns massa båtar på vägen hem. Och jag träffade en kille som har varit med på familjen annorlunda. As coolt! Vi köpte glass där också , mjukglass OFC ;). Vi shoppade lite också som jag skrev förut , jag köpte ett par kortbyxor , och 2 armband. Tänkte först köpa en väska men jag ångrade mig. Mamma och Simon köpte också massa saker men det kommer jag inte ihåg :O. Haha men ska äta pizza nu och sen kolla på allsång på Skansen , jag tycker att det programmet är skit dåligt men iaf ;) hörs later on .. /Linn

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3166816/images/2012/pic_500ee322ddf2b32d620001ba.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!