åh jag hatar dig som tog den , idiot !!

Asså orkar igentligen blogga just nu. Är super trött. Och vill bah sova. Min cykel har blivit slulen idag. Så är ledsen över det ;/ Jävla störda bitch som tog den. Asså den är 3 år gammal bara och kostade typ 8000 så ahh. Palla , måste cykla på min mammas gammla nu. Är så JÄVLA arg. Jag SKA ha min cykel tillbaka! Jaja ska sluta skriva om de nu. Men vi hörs imorgon. / fett arg chey (Linn)



-Bilden är till den tjej /kille som tog MIN cykel!-

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3166816/images/2012/pic_206420806.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!