bloggpaus on real

shit , det har varit dålig uppdatering i flera dagar nu. Men inte så jätte lätt att blogga på en ipad hela tiden så jag tar en bloggpaus. Vet inte hur länge men kanske en vecka eller nått. Ingen ide att börja blogga nu när jag kanske ska till öland nästa vecka osv. Så vi får väl se när jag kommer tillbaka. Hade ju bloggpaus förra veckan också , men jag bloggade ju i allafall då. Fast det kommer jag nog inte göra nu. Men ahh vi ses väl någonång nästa vecka? ha det bra för det ska jag , pusshej!
 
 
 
följ mig på instagram , linnzetterlf !! :*
 
/ Linn

Kommentarer
Josefin

Åhh , vad ska jag nu läsa om och om igen????? Haha nej men hoppas du kommer tillbaka snart , älskar eran blogga! Så fin du är också ju<3 Men hoppas du bloggar igen nästa vecka , kram josefin :)

2012-06-29 22:25:30
anonym <3

jag kan simma , men i dina ögon drunknar jag..

2012-06-29 22:26:28
Molly Andersson

Söt blogg ni har , kika gärna in på min!
Vacker du är också Linn :) Har frågestund just nu på bloggen så kommentera gärna något du undrar över. Tack på förhand
Med vänlig hälsning, Molly

2012-06-29 22:34:37
URL: http://Mollyyyyss.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!