chilling @my place

cha cha bloggen (?) haha eller nptt xd Idag har jag som ni vet varit med amanda och hon kom hit typ 3 och då åkte vi dirket till stan och gick runt lite där och åt mat på mc donalds (ofc) ;) Haha men sen åkte vi till baka till mig och kollade på film. Vi skulle igentligen badat i poolen men det regnade ju lite så vi ändrade oss ;)och sen gick vi och kollade på fotboll en stanud. Sen har vi inte gjort så mycke mer. Och hon åkte nyss hem. Och tonight ska jag väl bah kolla på tv och chilla hela kvällen. Måste ju gå och lägga oss typ 11 för vi ska ju till grönalund imorgon :D tror att jag har skrivigt det här förut men venne?(?)Men ahh ska gå och göra iordning chips och popcorn nu och sen ska jag/la familia kolla på en film ;) Myws<3Men vi hörs kanske imorgon, pusshaj :*haha snyggaste bilden , iknow men amanda säääär tog den i stan , aja min outfit today iallafall ;)   

Kommentarer
Ragnar Ragnarsson

Du är bra på att förstöra språket. Läs mer!

"cha cha" = en modedans för länge sedan. "nptt"=? "dirket" =? "till baka"=(Bakat bröd, eller?) "igentligen"=egentligen? "stanud"=? "skrivigt"=skrivit? "venne"=? "iordning"= i ordning? "pusshaj"=bits sådana hajar? "säääär"=? "aja"=har du gjort dig illa? "outfit today"=klädsel idag, på svenska. Vi bor ju i Sverige, eller hur? "iallafall"= tre ord: i alla fall.

Nog kan du väl bättre än så?

2012-06-29 12:44:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!