here now and away

hej på er!
har nyss konmit hem från skolan. Slutade 11.30 idag bara för att vi inte hade musik :D As skönt (y)
Så mamma hämtade mig och nu sitter jag här. Har nyss varit ute och hjälpt mamma med en sak till våran altan. Super snygg har det blivigt , vi har gjort om den helt (Y) Och efetr sen eller ahh nyss så duchade jag. Och nu ska jag äta och sen ska jag städa på mitt rum och sen fixxa till imorgon. Ska på typ fest då , berättar mer sen. Men måste gå nu innan mamma får damp på mig. haha hörs later on..
image description

/ Linn zetterlöf (y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!