I have been down for a while now am UP UP and UP!

heeejsan, har inte skrivit på länge har varit down ett tag men nu har det bara gått  UP, UP and UP! Har ju fått min bästavän tillbaka idag love it! Imorgon ska jag kanske träffa en som heter Albin eller åka in och gå runt i Stadsparken med familjen får se om det blir av. På lördag ska jag och Linn till en som heter Alexander och spela brännboll med hans och några andra familjer och typ ha fest! ;)
jaojao har inte så mycket att skiva mer om, vill värkligen att ni ska trycka på den där knappen där uppe där det står "kommentarer" och kommentera vad JUST NI vill läsa om här i min & Linns blogg!
// amanda

Kommentarer
Anonym

Jag tycker ni ska skriva dagens skämt,snällaste,snyggaste,roligaste! <33333

2012-06-07 16:00:17
Symbios.Thelenakis

"värkligen" har du ont?

2012-06-08 07:22:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!