i think i like you

Hej , Tjoo , tjaa , hejsan.
haha eller nåt xd Har precis ätit kinamat , yammi vad gott det var. Har också kollat på film. Fast kollade bah på halva för jag fattade inget alls. Det var typ dansk eller norsk eller nått. Haha jag är lite halv dansk för min gammelmorfar är dansk xd Och sen är en av mina bästa barndomskompisar norsk också , men ändå fattar jag NOLL XD Ahh juste har funderat på att antligen färga mitt hår brunt i höst eller färga det ännu blondare , asså vill verlkigen färga brunt men är rädd att det inte ska bli bra :/ så får väl se!
Ska kolla på bigbrother i kväll, FINALEN , hoppas att hanna vinner. Hon är värd det!<3 Några av mina kompisar ärdär och tittar så ska kolla om jag ser dom ;) Men ska äta glass nu , ( haha tjock) men pusshej!
image description


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!