linnzetterlf - instagram

Hejsan bloggisen :*
har nyss cyklat till ica och köpt godis och jordgubbar. Mihihi min frukost (Y) Träffade lite överfina saknade tjejer där också!<3 Men yes..  imorgon är det skola om vanligt. Efter ka jag till marieberg ocj köpa avslutningskläder. Vet redan exakt vad jag ska köpt. Inte klänning! Har haft det nästa varjje år så vill ha något annat nu istället.
Har tänkt lite på hur det kommer bli med bloggen nu på sommarlovet och jag kommer försöka blogga så mykke jag kan. Men kommer nästan inte vara hemma nått ;/ Ska till västervik med pappa - sen till öland -sen till bödasand igen - öland med amanda - utomland med mamma och mormor - sova över någonstans med båten - liseberg - grönalund - skarasommaröand. Och sen ska jag vara med kompisar också. Vet inte riktigt hur det kommer gå ihop men det blir nog bra (Y) Amanda har ju också bloggen så hon får väl blogga när jag inte kan. Men ahh ska kolla på en film nu. Hörs senare, puss!

image description



FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM - linnzetterlf !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!