liten bloggpaus

Tjoo on you!
Har inte varit hemma på typ 2 dagarså har inte kunnat blogga. Och blogg.se appen på mobilen går ju INTE att gå in på :@ Så ahh har inte kunnat! Har varit i amandas pappas kompis sommarstuga i två dagar :D Fett nice <3
Och imorgon så ska jag åka till wadstena med våran båt för det är ju midommar och så. Så vi ska vara där i helgen. Så yes som ni ser on the rubrik så tar iaf JAG en bloggpaus äver helgen och kanske lite nästa vecka. För det är lixom ingen ide att skriva massa tidsinställda varjje dag ;/ Men amanda kanske bloggar ! Så ahh blir inte helt tomt. Och när vi var i görans ( amandas pappas kompis) sommarstuga så frågade han mig och amanda om vi ville flyga men amanda vågade / ville inte så jag gjorde det och det var ASA kul. Och jag fick styra! Ass¨å vi var typ 100 meter upp i luften och det var skita coolt! Men yes ska packa till imorgon nu , see you next week :D
 
en sån flög jag i ;) 
 
/ Linn
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!