my day , uppdaterar lite iallafall ^^D

Hej på er!
 skrev ju att jag INTE skulle blogga nått alls i helgen men skriver ett liten inlägg nu innan jag måste gå ;) Så måste skynda mig. Men iallafall som you know är jag i båten ;) I wadstena. AS NICE. Det har varit jätte fint och varmt hela dagen idag. Big like! Men japp idag vi åkte bil typ 7 på morgonen och åkte direkt till våran båt och sen åkte vi med båten hit :D Och det blåste FUKKING storm när vi åkte så simon blev typ sjuk och spydde hela vägen ;/ not funny! Men jag satt och lyssnde på musik och chillade ;) Och sen när vi var framme i här i wadstena så skulle vi leta efter en plats att ha båten men det blåste ju fortfarande som F*N så det var inte så lätt. Men tillslut hittade vi ett as nice ställe i solen. och eftersom vi har en stor båt så var det lite svårt. Men det gick (Y) Och sen gick vi in till stan (?) eller vad man ska säga och kollade. Och jag fick en skita snygg USA tröja och godis av mamma :D Sen ville jag och simon åka med våran lilla båt. Asså det är typ som en gummibåt som sitter fast på baksidan av våran båt. Fast det är en motor på den så den går fort ;) Så vi åkte runt med den här. Och jag skrattade typ IHJÄL mig hela tiden för vi håll på att ramla av båten XD För den är ganska liten. Så kul! Och ska snart åka lilla båten med mamma också. Så japps det är det jag har gjort idag. Kanske kommer blogga nått mer i helgen , får se om jag vill /hinner/ kan :) Men måste gå och byta om till bikini nu och sen åka gummibåten :D
 
det är våran STORA båt , asså den vi åkte med hit (till wadstena)
har ingen bild på LILLA båten men kan ta det och ladda upp knaske imoorgon :)
 
 
Men vi ses , Pusshej :D<3
 
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!