not good @ all

Hej på er , SUPER mega dålig uppdatering. Men har knappt suttigt något vid datorn alls och har gjort massa andra saker. Men så blir det ibland. Today har jag iallafall varit i örebro med amanda och hennes familj och vi gick mest runt och kollade lite och så. Sen skjutsade dom hem mig och nu sitter jag här :D Är hemma själv till klockan 11 för mamma och stefan är på en ASA nice resturang i örebro med deras kompisar -.-. Men hann ju inte följa med ;/ Aja , smsar just nu med bästa matilda och jessica. Asså tänkte förut på vilka helt AMAZNING vänner jag har. Alla är TOPCLASS. Älskar er MEST :-*
yesyes men ikväll ska jag nog inte gör nått typ. Ska snart göra mat till mig , ( sallad ) nyttigt och good (y)
Men vi hörs väl lite senare? Puss!

image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!