Ny tanke !

Jaopp, den här helgen blir det då bara jag som skirver... eftersom att Linn ska åka till Wadstena.
Har faktigst en liten tanke... Vad tycker ni om att jag ska skriva novell? Ska jag det, eller ska jag inte? Vad tycker ni den kan handla om och sånt?.. såklart kommer vi ju ha vanliga inlägg som vanligt, bara att man kommer in med ett kapitel av novellen nån gång ibland så ni har något annat att läsa än våran vardag...Kommentera gjärna och skriv vad ni tycker att jag ska göra!
 
Den här helgen ska jag nog bara vara hemma och vara med familjen, eller så kanske jag hittar någon att vara med också.. får se vad som händer...
 
Uppdaterar vad som händer under helgen!
 
Tjaoo
//amanda
 
duärverkligenfinast:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!