put your hands in the air

Hej på er. har nyss kommit hem från marieberg. Missade bussen imorse så kom typ en timme försent men det gjorde inget. ( tur för mig) Haha men idag har jag gjort samma saker som igår nästan hela dagen , packa upp kläder- larma dom- hänga ut dom i affären! Det är det jag har gjort idag :D imorgon är vi lediga , super chill!!! Men ska kolla på en film nu , hörs sen!
btw , har ju fått en fråga om vi han visa våra skolavslutnings kläder. Men asså har inte köpt nått än men jag VET vad jag ska ha. Men vet inte om jag vill visa det här innan skolavslutningen så får se ;) Kan iallafall säga att jag INTE ska ha klänning. Jag ska ha ett par sjukt snygga kort byxxor och ett snyggt linne! kanske kommer bild när jag har köpt det :-) Och ja , isåfall innan onsdag nästa vecka.  image description

Kommentarer
Anonym

denna vecka?? plz

2012-06-05 20:23:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!