regnig dag = film dag (Y)

hej bloggen :)
idag  har jag inte gjort nånting alls typ , har städat på mitt rum nästan hela dagen och sen kom pappa och hämtade mig typ 2 och vi åkte direkt till marieberg och lämmnade till baka lite saker och handlade. Och nu sitter jag och kollar på film. Finns ju inte nått att göra när det regnar ;/Förutom att kolla på film och blogga då ;) Men ahh imorgon ska jag nog vara med en komois tror jag. Måste bah ringa henne först haha ;p Men ska fortsätta kolla on filmen nu , vi hörs väl sen då? Bra pusshej :*haha 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!