skolavlutningskläder - önskad

Hejsan on you!
Kom nyss hem från marieberg , åkte dit typ driekt efter skolan. Så drf kunde jag inte blogga ;) Men iaff åkte dit för att köpa avlutningskläder tills på torsdag. Asså både mamma och amanda fick typ damp på mig för att jag INTE kunde bestämma mig. Ena stunden ville jag ha spets-linne med trasiga kortbyxxor och sen ville jag ha ett vanligt linne och vanliga kortbyxor xd Hah tog ett tag innan jag hittade the ONE and ONLY <3 Fick ju en fråga om jag(vi) kunde lägga upp blid på våran skolavslutnings outfit , och nu gör jag det :D

skinn converse ofc<3
skorna jag ska ha , dom är INTE nya men ahh ska ha dom :)

haha mina nagerlack XD random ....

Min ÄLSKADE fina ring <3
och tillstst mina KLÄDER , as dålig bild ;/ Med iallafall nått.
det är lite vårt att se vad det är så berättar det.
Det är mörk blåa kortbyxxor från rutm.f (stav)
En blå/vit/röd randig tröjja från gina tricot.
blå/vit/röd randig (typ) bh från gina tricot
Och min ring från ginatricot också ;-)<3
och allt annat på bilden är INTE nytt ;)
Men yes det var min outfit på torsdag , LÄNGTAR!!!, får se om amanda lägger ut sin outfit sen när hon köpt.
juste kan berätta att jag ska ha lockigt hår ockå , eller vågigt (stav) Men ni får bättre bilder på torsdag när jag har sakerna on me ;) Men hörs sen ska äta nu!--

/Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!