slutat åska (Y)

har slutat åska nu (Y) så skriver några sanningar för har inget att blogga om ....
 
 
1.det är ganska många som säger att jag ser så jvla dryg ut när jag går förbi eller nått, haha venne vrf?
2. Jag älskar att blogga , fast har typ aldrig något as bra / kul att blogga om
 
3. ibland är jag jätte blyg , och ibland helt tvärtom
 
4. jag har jätte lätt att bli brun på sommaren (Y)
 
5. jag har aldrig gillat fisk , äter det typ bah 1 gång månaden 
 
6. jag tycker att jag själv är tjock 
 
7. sen jag fick min iphone har jag blivit GALET mobil beroende ( xd )
 
8. lyssnar på musik typ 24/7
 
9. just nu sitter jag i båten , och lyssnar på man down - rihanna och smsar 
 
10. jag ska åka utomlands i sommar men vet inte vart än haha
 
/ Linn
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Haha kul att du skriver att du är tjock och sedan lägger ut en bild där du har typ magtröja och ser as smal ut. Seems legit

2012-07-01 21:45:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!