town

idag kommer amanda till mig (iörebro) och sen ska vi gå på stan tror jag. Annars ska vi väl bah vara hemma hos mig och chilla. Min lillebror tappade ju min älskade mobil (iphone) i  vattnet i vadstena ;( Så nu har jag ju ingen mobil :@ Men pappas kompis kanske ska köpa en ny mobil och då får han h*ns och det är en xperia x10 mini tror jag. Hatar dom igentligen men kommer inte få en ny iphone 4s på ett tag iaf ;/ och måste ju ha en mobil så fpr väl ta den då -.-. Och när vi var i vadstena så slog stefan ( min lossaspappa) och min mamma vad om att vi inte skulle våga bada , det var typ bah 14 grader i vattnet. Men vi gjorde det och nu ska jag f 300 av dom , hahaha pro eller vad ;)Men jaja ska göra mig i ordning nu och sen sminka mig och allt spnt , men vi hörs völ sen? :*
 
/linn 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!