I wish and I hope.

Hejsan!
Har inte skrivit på ett tag men nu är jag on the track igen, som ni ser!
Den här veckan är rätt så lugnt.
Måndag (idag) : Vanlig skoldag
Tisdag: städdag och så ska vi göra något som lärarana vägrar att säga.
Onsdag: Kolla på någon pjäs som 9:orna har gjort, sedan "enhetskampen" (vi tävlar mot andra enheter och klasser)
Torsdag: Börjar 9/10 på djupadalsbadet, badar och har sedan avslutning på Skogstorp.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sedan är det SOMMARLOV!!
Jag ska hinna med så mycket, kanske åka till Göteborg och Stockholm, även säkert Öland med Linn. Sedan ska mamma och jag och hennes sambo åka till sommarstugan Göteborg och så kanske jag ska träffa William där med. Sedan ska jag ju träffa en massa kompisar här i Kumla/Örebro!... Sen kanske jag ska åka med pappa någonstanns med men det är inte bestämt!<3
Ju fler steg mot dig jag tar, desto mer backar du bakot.

// amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!