blogg.se appen

har nyss kommit hem från MY COUSINS , min morbror fyllde år och ahh då var vi hos dom och firade honom , GRATTIIIS :D Och jag och cajsa ''lekte'' lite oxxå , vi lekte skola faktist xd Sen så fikade vi , åt tårta och japppp sånna saker man brukar göra när det e kalas. Annars senare ikväll ska jag inte göra något alls typp , ska kolla på ponnyakuten kl 7 och sen skll jag väl fixxa till imon , skola juuuuu :/ Fast ingen vanlig skoldag för mig och Emma , vi är i skolan fast har inga lektioner haha kompicerat men förklarar sen ;) Justeeeee har laddat ner blogg.se appen på mammas iphone så nu kan jag blogga i bilden och sånnt ! Fast det går inte att ladda upp bilder ? någon som vet vrf? kommentera isf :)<3 Men ska äta nu och sen skriva om dagen imon , så vi seees :*
i bilen på väg till kusinerna ;***
mina älskade skor , puss på er ;**
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!