boy you'r amazing to mee <3

hej på er alla fina läsare ;-)
Mår ni bra??? Jag mår iaf asa bra , är taggad till tusen tills lördag för då skall jag amanda och Emma till bodaborg! Kommer äga jue ;-) Så ahh hela kvällen har jag packat packat och packat. Och fixxat andra grejjer till helgen ;-)
Vet inte om blogging blir top class or low class , men bloggar väl när vi kan och så. Just nu lyssnar jag iaf på en över bra låt , haha byter favvo låtar varjje dag typ xd Men ahh har typ inge mera att skriva just nu. Får veta hur d gick på mitt spanska prov imon oxxå , hoppas att jag får A asssssåw. skojjja , får inte ens betyg än xd ;-);-)
Ala skall iaf vara lite social mot la familia nu ! Men hörs väl sen elle imon eller någon dag ;-)
tänkt ta en ''dagens oxxå nu''
dagens kläder: tröja från 157 oc byxxor från gina + mera xd
dagens hår: uppsatt i tofffs
dagens sötnos : *****<3:*
dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=XSD9KApLiIc&feature=related
dagens humör: vet bara jag<3
dagens sms: kommer inte falla för dig igen bah så du vet.
dagens svar: good , kommer nt ta imot dig heller ;-)
''im gonna live myy life , no matter what we party tonight''<3
/LINN

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!