dance the night away

har packat klart allt nu , tog typ 2 timmar för mig att göra det xd , och snart ska jag åka och hämta min jacka och lite andra saker hos amanda , glömmde dom igår och sen ska vi sjussa(stav) simon till hans träning och sen åka :D
kommer nog göra ett eller två tidsinställda inlägg idag men sen bloggar jag när jag är framme ikväll om det inte e för sent och sen bloggar jag ofc imorgon när jag har varit ute och åkt skidor eller snowboard :-) men ska åka nu , så ahh vi ses senare!!
* älskar dig benne*<3


/ Linn

Kommentarer
Allan Ballan

skjutsa

2012-03-18 18:19:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!