dj got us fall in love

kom nyss hem och jag sitter just nu och lyssnar på dj got us fall in love - usher feat. pitbull och ska snart gå och fixxa en sak på mitt rum. Haha det var lite roligt förut när jag skulle cykla från resecentum så var det en bil som körde typ berdvid mig och sen så stannade dom precis bredvid mig och sa att ja skulle stanna (?) och ahh då gjorde jag det och sen sa en av killarna i bilen , kan jag få ditt nummer? Min kompis här är kär i dig och han vågar inte fråga själv! Jag bah .... ehhhm ah och sen sa jag nummret XD Fick typ damp xP Fast jag kände en av killarna som satt ibilen eller jag har gått på samma skola som honom ( tror jag XD) Men ska gå och fixxa den dära saken på mitt rum nu! så hörs later on. . .




* jag bryr mig inte om du inte gillar mitt utseende , för jag gör min fn inte fin för din skull*

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!