i coolder then ice and hotter then fireee -- typ xD

Cha cha bloggen xD Har typ nyss vaknat , gick upp för att simons mobil dampade :@@ Så jag kunde inte sova , cp mobil xd Min e ju sönder som ni vet ... och alla ba , vrf svarar du inte på sms?? , har ringt dig hela dan svara!!!! Men nu vet ni VRF jag inte svarar! Men ska ju kanske få ny på tisdag men då skriver jag mitt nya nummer här :-)
just nu är jag iaf inne på FB ( som vanligt) och chattar med många roliga personer :D Har bara jätte lite feber idag så det är bra. Men nu ska jag gå och packa IGEN , men ska ju åka ikväll ! Så vi ses!!
// Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!