i morgon ee det ingen vanlig dag för det e min födelsedag ;-)<33

Choooo på er alla!
nu kan jag äntligen blogga , har varit upptagen all day. Eller ahh har åkt skidor. Asa kul!!! Fast simon är ju typ PRO på att åka skidor så han ville BARA åka svarta backar och för er som inte fattar är svarta backar dom svåraste och brantaste backarna ;/ Så japp eftersom jag inte ville åka själv så följde jag efetr honom ;-) och i en av backarna som var röd tror ja? Så ramlade jag och tappade båda skidorna så dom åkte ner för hela becken UTAN MIG XD så fick gå ner hela vägen xD fick typ damp då :P Men ahh..... imon fyller jag år :D:D:D:D:D:D fast har fått typ alla mina paket redan så får bara några imorgon och lite på torsdag och nästa vecka :) Facebook kommer ju iaf vara spammad meed grattis! Men ska äta nu , i'll be back later on!



/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!