I will love you until I die ! <3

Tjooooooo, idag blev det inget bodaborg med Emilia, Julia och linn för Julia och Emilia kunde inte, så vi bokade av igår...
Men bara för det blev det ingen dålig dag alls, det blev kanske till och med bättre än vi tänkt oss, för linn och jag drog till oooooodensbacken! och träffade Benjamin, Albin och Anton (albins bror), skit kul var det !... vi var hos albin  nästan hela tiden snacka om att det var jobbit att gå dit till albin !
De typ spelade "call of durty 2" (eller vad det nu heter) hela tiden , sedan blev det lite private stuff mellan linn och benne och vi hadde asroligt allihop !...
Ett STORT GRATTIS till BENJAMIN som fyller på TORSDAG !  :D



grattis till våran benne från amanda och linn! :) gammal bild från i sommras men skitsamma...


albin kommer bli galen på mig, men han får välbjuda lite på sig själv också?;)


tjaoo

//amanda

Kommentarer
Benjamin

Tjaaaaaa! fin blogg ni har men en sak gilla jag inte den fula bilden på mig!

2012-03-10 23:38:26
Mathilda Walzing

Så söta små pluttepojkar.

2012-03-11 08:39:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!