im not gonna need you if i fall

Tjoo på er!
Idag ee jag sjuk :/ inte kul alls faktist. Hade jätte ont i halsen och LITE feber imorse. Så japp fick inte gå till skolan för mamma då. Så stannde hemma ist.Så japp idag händer typ ingeting , jag ska bara va hemma och chilla all day. Och kanske blogga mera om jag orkar :) Vet inte om ja ska till skolan imon beror på om jag fortfarande har feber (hoppas inte det). Ahh juste nästa vecka eller på söndag så ska jag åka till sälen med mina kusiner och vara där i en vecka !:D Och de ee inte vilken tisdag som helst heller nästa vecka för JAG FYLLER ÅÅÅÅÅR!!! :D:D:D:D Lite bäst eller vad?! ;-) Men aja nu ska jag gå och äta frukost och sen kolla på film och smsa en kille<3 Men vi hörs senare då om jag orkar blogga ! ;*
- om det skulle tändas en stjärna varje gång jag tänkte på dig skulle natten vara ljusare än dagen-

/Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!