in thaaaa school

Tjo på er !
Sitter i skolan just nu och väntar på amanda , hon slutar 3 och jag slutade för 10 minuter sen , 13.50 asså ;-) Så måste vänta på henne i en timma , ORKAR INTEEEEEE xd Men ajja som ni vet ee min dator sönder , och vi tror att den inte kommer funka igen så vi kanske ska köpa en 1pad ist för dator :D Så då kommer det bli mera uppdatering och sånt! Nu ska jag iaff läsa kenzas blogg och sen ska jag kolla lite på när spelar innebandyy , asa tråkigt xd Men finns ingen att göra ju ;P Men ska gå , herrå!




/ Linn Z

Kommentarer
Frank Gregor

Iförd min präktiga, purpurfärgade örlogshatt, ett par frigolitisolerade blypantalonger, inköpta i Kirgizistan – de används för övrigt vid sanering av härdsmältor – en sidenkravatt jag erhållit som gåva av änkefru Smegma samt min stympade kamelhårskavaj, som jag alltid använder förutom vid de enstaka tillfällen jag dansar rumba, då jag vanligen iför mig en pastejfärgad redingot från Sysslebäcks herrskrädderi, inställde jag mig till frivillig tjänstgöring som förste samovardiskare på den nordsibiriska järnvägen i oktober 1956. Vem var den förste jag träffade när jag klev på tåget om inte herr Schönberg från Sverige. Han hade gripits i Moskva för ofredande och var nu på väg till gruvorna i Kolyma där han skulle avnjuta gratis kost och logi på den sovjetiske skattebetalarens bekostnad i 400 år. Men han var optimistisk om att bli frigiven efter halva tiden, förutsatt han skötte sig exemplariskt. Jag förmodar att han fortfarande skrapar bly eller tenn eller vad det är man bryter i Kolymagruvorna. Nu har han bara cirka 150 år kvar av strafftiden och tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Och det tror jag att han har.

2012-03-13 18:01:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!