It will be you and meee!<3

Just nu är jag inne på facebook lyssnar på lite musik som jag älskar... kan inte sitta vid datorn om jag inte har musik på ... Läser Nellie Berntssons blogg också, värkligen älskar den... och bara för att jag älskar hennes blogg så länkar jag den HÄR. Och som jag sa så är linns dator sönder hos hennes pappa så det är just me on the blogg det här veckan ! :)
Och imorgon är det fredag, love itttttttt!

Lite senare kommer jag lägga ut en frågestund så fråga på + kanske hiss/diss och veckans blogg...

Kärlek till bloggen och alla läsere jaooooooo!<33

Lyssnar på nuuuu:

Timbacktu:

Resten av ditt liv.

alla vill till himlen men ingen vill dö.

fallskärm.

flickan och kråkan.

Ulle! :

hans nya låt love it!


Fool.

Soldiers.


tjoooooooo

//Amanda! ;D






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!