it's gonna take a lot to drag me away from you

Tjo on you all !
Har nyss kommit in , har åkt skidor all day - ovanligt vet ;-) Mina kusiner calle & cajsa kom till oss igår så va mee dom hela kvällen så drf bloggade jag inget. Ahh och alla får typ DAMP på mig för att jag går runt och sjunger sean banans låt , kommer inte ihåg vad den heter men ahh den går jag runt och sjunger på 24/7 !
Bah för att simon sjungde den hela dagen igår så fick han mig att göra det meed :P ikväll ska vi bara chilla , vi ska basta och äta tacos = me LIKE<3 Det är ganska många som vill att vi ska göra videobloggar men asså det är pinsamt att prata med en kamera XD och japp vi har försöka göra en iaf LITE seriös men det går inte! vi typ dampar sönder i alla videosar xd Men ska hjälpa till med maten nu elle nått. Så vi hörs sen då? <3


det där har jag få mig just nu oxxå ;-) <3


calle , så gullie ee du , & imon blir du 4år stor pojke ;-)<3<3<3
p.s han sitter och kollar på det jag skriver just nu , fast han kan inte läsa hahaha söt <3


/ Linn





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!