jag........

...fattar inte en sak ..... läste en kommentar på FB ,  och då snackar vi RIKTIGT J*VLA TASKIG kommentar.
Och det var en tjej som hade lagt ut något om sig själv (vill inte skriva vad här..) iaf och sen var det en annan tjej som hade kommenterat en j*vligt dum kommentar och fått typ 20 likes på den?! fattar verkligen inte VRF.
så himla omoget att kommentera något taskigt bara för att få likes. Och tjejen som kommenterade skrev ev sak om den andras utseende. LIXOM vafan? man har ju inte direkt bestämt själv hur man ska se ut ? Innan man föddes var det inte direkt en gud eller nått som kom och frågade hur man ville se ut, tjock/smal/fin/ful/blond/brunett!? var det så? nej juste. Ingen har bestämt hur man ska se ut. Så vrf döma en person för hur den ser ut? Måste man vara populärast i skolan , vara tjejen alla killarna pratar om och kollar på hela tiden? Tycker iaf inte jag så länge man e sig själv och står för det man säger och gör. Men jag skulle iaf aldirg säga något taskigt till en person och sen stå för det. Ångrar mig alltid om jag skulle göra det! Så jag fattar lixxom inte poängen med att kommentera någons utseende. Och om du nu tycker att tjejen e ful osv.. håll det för dig själv. För du har ingen rätt att klaga på någons annans utseende!! Jag tycker iaf att ALLA 'r fina på sitt egna sätt..

behandla andra som du vill bli behandlad själv !












jag är den jag är ...kommer aldrig ändra mig för någon<3


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!