Kärlek har ingen åldersgräns!!!

Look at the top, "kärlek har ingen åldersgräns, just det !
Iigår var jag och Linn med Benjamin 12, Anton 15, Jimmy 15 och Ayona 14 år och jag tror nog att vi hadde roligare då än om vi bara skulle vara med sånna i vår åldet, jag menar som Benjamin tillexempel han vill ju göra saker hela tiden och vi tjejer med och då blir det automatiskt så att Jimmy och Anton vill det med, fast att de kanske hällst vill sitta hemma och spela Xbox , så vi gjorde ju saker helatiden gick ut, åkte runt bakom jimmy och anton på ders moppar. ¨
Linn och Benjamin är ju tsm men det spelar ju ingen roll om Linn är 98a och Benjamin 00a dom är lika långa och busiga båda två, jag tycker inte att det är fel att vara tsm med någon som är några år yngre eller äldre såvida de inte är typ 5 år eller 20 och är tsm med en 14 åring.. men det förstår ju alla att så långt kan man ju inte gå...
Just had to say that..
Idag så vet ni ju att Linn ska åka till Sälen i en hel vecka och slipps skola,, CHILL FÖR HENNE! och jag själv ska åka till "Lager 157" i örebro och köpa lite sommarkläder bl.a en skinnjacka, tar med mig kameran så laddar jag upp bilderna på bloggen när jag kommit hem !
Lika busiga, lika söta!<3
TJOOO!

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!