kesha , min gud <3

i know...men asså hinner inte ALLTID skriva flera inlägg varje dag. Vill det men hinner inte ;/ Har ganksa mykke läxor nu eftersom jag var i sälen förra veckan. Och ahh det SUGER!! Så har pluggat hela veckan och ska göra det idag oxxå , har sjukt ont i huvvet just nu men hoppas att det går bort. Lyssnar på kesha just nu , ÄLSKAR verkligen hennes låtar och sen ee hon ju bah SÅ cool! Fick faktist höra att jag var lik henne en gång ;-) Hon e min idol , eller ahh har typ tusen idoler men ahh.... hon ee en av dom<3
http://www.youtube.com/watch?v=3taEuL4EHAg&feature=relmfu
Min favvolåt av henne , BLAH BLAH BLAH !
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!