Linn hissar && dissar <3

HISS:

stor hiss till kenzas skinnjacka , så himla snygg , vill verkligen ha den !!!!! fyller ju om 3 veckor så ahh ;-)






DISS:



denna jackan dissar jag lätt , tykcerk inte att den e det MINSTA snygg alls.
Skulle never sätta på mig en sån!




HISS:


ASSÅ JAG E TYP KÄR i CONVERSE , typ iaf ^^D
röda e snyggast fast jag gillar vita oxxå :D men ge mig röda nuUUUUUUU!! xd


DISS:


HAHAHAHAHAHAHHAH inte min still alls , dör vad fula xd
känner faktist en som har sånna , säger inte vem men AHH dom hära skorna NEVER ON MY FOOT XDDD





/ Linn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!