måste verkligen....

.......ta tag i bloggandet på riktigt , och blogga mycket! Har inte bloggat på hela veckan , inte så konstigt vrf igentligen för min dator som jag har hos pappa har helt gått sönder , får damp på det! Det är något sen dampar med mitt internet så ahh därflr har jag inte kunnat blogga något alls. Men jag måste iaf bli bättre på att blogga när jag KAN göra det. Ibland orkar jag bara inte , tänker att jag tar en bloggpaus för att jag helt enkelt inte pallar blogga. och så får det inte vara?? tycker inte jag iaf. Ska jag ta bloggpaus ska jag säga det till er så ni inte kolla bloggen 24/7 och sen kommer det upp samma inlägg hela tiden , asa jobbigt e det!!! Har vart med om det själv ;-)
Men som tur e så har ju amanda denna bloggen oxxå så hon bloggar ju om jag inte kan. Och jag bloggar om inte hon kan , det e ibland det bästa med att driva blogg tillsammans. Att det nästan blit utdatering hela tiden! Thats good;-) Så Ahhhh kommer blogga mykke mer nu än vad jag har gjort. Och om massa olika saker , mer hiss/diss , veckan blogg , fråestund , taknar , känslor osv..! då kommer iaf bloggen bli bättre för MIG :)
Så jappppppp idag blir det iaf en aktiv dag här on the blog ;) Ska skriva ett/två tidsinställda inlägg som kommer upp om kanske 20 min?! Ska till örebro , till stadium nu däröfr gör ja ett eler två tisainställda. Så ah ses snart !;**
// Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!