mitt svar till amanda<3

Amanda.... hmm vet inte vart man ska börja när man ska berätta om dig. Finns så himla super duper många ord att beskriva dig med , som du skrev till mig , skriver ja till dig det skulle seriöst bli en bok om jag skulle skriva allt bra med dig , fast boken skulle aldrig får ett slut.<3 vi började träffas mest i 4/5an , och först tycker jag nog att du var lite jobbig tror jag nog ;-) men sen när jag väl var med mig så märkte jag vilken person du igentligen var, du är och var som min tvilling syster som jag aldrig fått. HELT FUCKING AMAZING<3 Vi delar nästan ALLT tillsammans , menar verkigen ALLT , och som du skrev sommar 2011 helt amazing den med , öland , wadstena , oden osv...<3
Ångrar verlkigen inte en sekund med dig bästis!! Allt vi gjort , gråtigt tillsammans , skrattat så vi nästan dör , alla killar vi haft , hahaha helt amazing eeh du<3 skulle never ever klara mig utan dig , för vi hör ihop !
Det är ungefär som att tänka utan hjjärna ( ??) men ahh du fattar vad jag menar , vi hör i hop.
you'r amazing just like my OWN twin ! Som jag skrev innan finns flera tusen ord att beskriva dig med men här får du 3 ord , en mening , 12 boksväver .....JAG ÄLSKAR DIG .....BÄSTAVÄN!!!!!!!!
raggi bild men aja xd<3


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!