part of me

min dator dampar sönder , drf har jag inte kunnat blogga något. Men nu så funkar mitt internet LITE bättre iaf ;-)
Idag i skolan var det en ganksa chill dag , orkar inte berätta om ALLA lektioner men ahh vi slutade iaf 14.45.
Och sen e det ju sjukt varmt ute oxxå och ahh jag hade mi vinterjacka på mig idag xd SKILLS! Men tar på mig någon annan imon. Sitter just nu och pratar på skype , på mammas iphone. Segar som fn men det e iaf bättre än på datan :P Men ska gå och äta och sen fixxa tills imorgon. hörs later on....
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!