Saknad...

asså jag trodde inte att det skulle vara såhär svårt att glömma dig , för det går inte, sen november har det bara varit dig som jag tänkt på, våra stunde och minnen. För dig kanske det inte betyder något, men för mig betyder det ALLT .. jag har sagt det tre orden face to face men du har skämtat bort det, eller börjat prata om något annat... jag kanske skrämmer bort dig men jag vill bara visa vad jag känner och visa det tydligt , är det konstigt..

du är saknad som f*n  och du kommer alltid att vara det, jag måste få träffa dig åtminstonne en gång till prata med dig mer i telefon och komma i kontakt igen, kan ju i alla fall vara bästa vänner eller?<3


Om Jag Skulle Tända En Stjärna För Varje Gång Jag
Tänker På Dig Skulle Natten Vara Ljusare Än Dagen!

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lshPSW3z7U4

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!