sorry SORRY and SoRrY!

Tjeeenare jag vet vi har varit väääldigt osociaa mot bloggen den här veckan, men vi ska skärpa oss jag LOVAR!

Idag har Linn gäster eftersom att de firar henne idg, men hon fyller på tiissdaaag , och Benjamin firar de också idag fast han fyllde igår och pappa fyller idag, haha alla ska ju ha sin födelsedag idag juuu!.. förutom jag som fyller i september, PALLA VÄNTAAA!
Ikväll så kommer linn komma hem till mig och så kommer hon sova hos mig, sedan på lördag ska ju vi åka till odensbacken och träffa Benne, Jimmy och Anton , kommer bli skit kul ju, har planerat helgen hela veckan x)
Senare blir det att spriga lite tror jag sedan duscha och sen hem till pappa och fira honom lite.
GRATTIS PAPPA, fast än att vi bråkar ibland om alltmöjligt så älskar jag dig ändå!<3
du är lite gråhårig och gammal, men skitsamma, stay strong and move on! <3
Hiss/diss sen , och sanningar om mig och lite sååå !... bilder på mig och linn kommer ikväll! ;D<3
SAKNAR ÖLAND!<3

//amanda!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!