tagit sönder mobilen helt - check

har inte bloggat på typ en vecka ........... men min cp damp dator e fortfatande sönder hos pappa. Och nu har jag tappat mobilen i marken så den e sönder så SMSA INTE MIG FÖR JAG SVARAR INTE. ^Åhhhhhh kommer va utan mobil i typ 2 veckor för kanske ska få en iphone :D 4 eller 3 venne vilken , vill ha båda xd Men iaf idag kommer alla gästerna och ska fira mig , har redan fått en addidas tröja av min farmor ( SUPER SNYGG! ) den e blå :) Men ska få mera snart när alla kommer! Så japp ska gå och fixxa mig nu , och bloggar mera senaer :*
Pusshejjjj
* kommer dagens outfit snart*<3
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!