the botten is nådd

cha cha blogghhhen, har ont i mina ben & i mitt huvve & i magen xD ont överallt typ. Aja i dag e det min födelsedag:D har haft en asa bra dag , har åkt skidor nästan hela tiden <3 Har ju fått nästan alla mina paket men fick ett par byxxor som det står sälen på och en tröjja som deg står sälen på , menfår mera paket när mina kusiner kommer , dom kommer imorgon. Vill inte att denna veckan ska ta slut :( orkar verkligen inte gå till skolan nästa vecka! Fast går ju bara nästa vecka & sen har vi påsklov = Me like ;-) Men ska gå och äta jordgubbar & hallon och drika monster ( venne vrf?) hehe men hörs väl snart?!
jag saknar dig benneee<3
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!